کلاس آموزشی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

کلاس آموزشی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری

  • داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری معمولا با نگرانی های متعددی رو به رو می شوند. البته حق هم دارند! آنها قرار است بزرگ ترین تصمیم زندگیشان را بگیرند. قرار است وارد یک مسابقه بزرگ شوند. و اینرا هم شما بهتر از من می دانید که در این مسابقه شما با خودتان سنجیده می شوید. یعنی اگر درس بخوانید، درست درس بخوانید، منابع بیهوده مطالعه نکنید و بالعکس بیهوده منابع را مطالعه نکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید و واقعیت را واقعی تر ببینید، کمال گرا نباشید و سعی کنید از دام هایی که جلوی ذهن شما پهن می شود به سلامتی بگذرید قطعا در این مسابقه برنده می شوید.
  • همانطور که گفتیم شما قرار است با خودتان سنجیده شوید، پس می توانیم بگوییم شما رو به روی انتخاب های خودتان ایستاده اید و هرچه پرتاب کنید به خودتان بر می گردد. من می گویم حالا که اینقدر زندگی زیباست و هیجان انگیز! پس بیایید انتخاب های درستی را انجام دهید.
  • یکی از انتخاب های داوطلبین شرکت در کلاس های آموزشی و توانمند سازی کنکور است. اما در سطح شهر پر است از تبلیغات فراوان کلاس های کنکور! کلاس کجا برم؟ مدرسان شریف😊 اما هدف کلاس های دوپامین چیست؟ رشد واقعی داوطلبین در دروسی که دوپامین برای آنها کلاس آموزشی برگزار می کند. این جمله من ییک جمله تبلیغاتی نیست، در ادامه برایتان به توضیح این جمله می پردازم و کلامم را تمام می کنم.
  • دوپامین سعی دارد در هر مبحث و درس و رشته و شاخه ای مدرسی را انتخاب کند که سرآمد آن موضوع باشد. مثلا اگر عنوان درس آسیب شناسی روانی باشد. دوپامین مدرسی را انتخاب می کند که از طرفی تحصیلات آکادمیکال بالایی داشته باشد از طرفی خودش درمانگر بالینی باشد و آسیب شناسی را در عمل نیز کار کرده باشد و از همه این موارد مهم تر خود مدرس باید رتبه برتر بوده باشد. نه تنها آسیب شناسی روانی بلکه آمار و روش تحقیق می دانید که این درس را تا کسی عملی انجام نداده باشد نمی تواند آنرا بفهمد در دوپامین نیز قطعا یک محقق و پژوهشگر کارآمد برای این درس در نظر گرفته می شود.
  • کمتر جایی پیدا می شود که اینقدر تخصصی و علمی برای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری داوطلب ها به فعالیت و ارائه خدمات بپردازد. راستش را بخواهید بنده به عنوان نویسنده ین متن در موسسات مختلف این موضوع را به وضوح دیده ام که انتخاب مدرس برای هر درس منوط به هزینه کمی است که مدرس پیشنهاد می دهد. اما در دوپامین اولین و مهم ترین و پر رنگ ترین فاکتور تخصص فرد است. می توانید برای اطلاعات بیشتر از کلاس های آموزشی دوپامین با شماره تماس 09393138633 تماس حاصل نمایید. لازم است اینرا هم بگویم که دوپامین در همه دروس مربوط به کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مجموعه روانشناسی، علوم شناختی، مشاوره و علوم تربیتی کلاس، کارگاه، گروه، آزمون های آزمایشی، جلسات مشاوره و برنامه ریزی فردی و جلسات مشاوره روانشناختی تحصیلی را ارائه می دهد.

 

گروه علمی آموزشی دوپامین زیر نظر موسسه آموزش عالی آزاد آسیا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

05138443341

09393138633

پیمایش به بالا