معرفی گروه علمی آموزشی دوپامین

گروه علمی آموزشی دوپامین پنج سال است که به طور تخصصی در زمینه کنکور ارشد و دکترای رشته‌های مجموعه روان‌شناسی، علوم شناختی، مشاوره و علوم تربیتی فعالیت می‌کند. در طی این سال‌ها تمام تلاش این گروه استفاده از کادری فنی و تخصصی جهت ارائه خدمات به داوطلبین گرامی بوده است. کادری اعم از نخبه‌ها و رتبه‌های برتر در کنکور سال‌های گذشته. شما می‌توانید رزومه‌ی اساتید گروه دوپامین را در قسمت معرفی همکاران مطالعه کنید.

گروه علمی آموزشی دوپامین با تحلیل جزیی‌نگر و دقیق سوالات کنکور کارشناسی ارشد، منابع مطالعاتی مفیدی را همه ساله در اختیار داوطلبین قرار داده تا آن‌ها بتوانند در زمانی که دارند، بهترین و مفیدترین بهره را از آن ببرند. همچنین جزوات آموزشی گروه علمی آموزشی دوپامین در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی و گروه‌های مباحثه جنبه‌ای از خدمات می‌باشد.

مشاوره فردی تخصصی و برنامه‌ریزی گام به گام به طور هدفمند نیز جنبه‌ای دیگر از خدمات این گروه می‌باشد. که در آن داوطلبین با مراجعه حضوری منظم، برنامه هدفمند خود را از مشاورین گروه علمی آموزشی دوپامین دریافت می‌کنند. همچنین مشاوره‌های تلفنی نیز جزیی از خدمات این گروه است به طوری که اگر داوطلبین عزیز توانایی مراجعه حضوری در مؤسسه را به هر دلیلی نداشته باشند، از طریق تماس تلفنی برنامه منظم و گام به گام خود را از مشاورین دریافت می‌نمایند. در کنار این موارد بدیهی است که داوطلبین عزیز در حین خواندن دروس دچار اضطراب و استرس نیز می‌شوند و رفتارهایی در خود مشاهده می‌کنند که شاید دلیل آن را ندانسته و روند مطالعاتی آنان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. گروه علمی آموزشی دوپامین برای حل این مسئله جلسات مشاوره روانشناختی تحصیلی برگزار می‌کند تا همه جانبه نیازهای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را برطرف کند.

داوطلبین کنکور ارشد و دکتری می‌توانند از کلاس‌ها و کارگاه‌ها و گروه‌های مباحثه تخصصی گروه علمی آموزشی دوپامین نیز استفاده نمایند. برای دروسی چون آمار، روش تحقیق و زبان انگلیسی که اکثر داوطلبین در آن‌ها احساس مشکل می‌کنند و همچنین دروس تخصصی روانشناسی بالینی و تربیتی و مجموعه علوم شناختی، کلاس‌های تخصصی دوپامین گزینه مناسبی برای انتخاب می‌باشد.

همچنین کارگاه‌های جمع‌بندی نیز برای عنوان درس رشته‌های فوق که هر کدامشان در یک روز و 8 ساعت می‌باشد بعد دیگر خدمات گروه علمی آموشی دوپامین است.

اما گروه‌های مباحثه دوپامین؛ همان طور که شاید تعریف‌اش به گوش شما خورده باشد تعداد 12 الی 14 نفر به همراه یک لیدر که خود رتبه برتر همان رشته می‌باشد تشکیل یک گروه مباحثه را می‌دهند. در این گروه، مباحث پر تکرار کنکوری و نکات ریز و ظریف دروس که با تلاش رتبه‌های برتر کنکور جمع‌آوری شده به داوطلبین ارائه می‌شود. همچنین داوطلبین می‌توانند نقطه نظرات خود را درباره دروسی که خواندند را به اشتراک بگذارند.

آزمون‌های آزمایشی دوپامین هم می‌تواند نظر داوطلبینی که می‌خواهند فضای کنکور را قبل از کنکور تجربه کنند به خود خود جلب کند. همچنین برای کسانی که نمی‌توانند حضورا در آزمون‌ها شرکت کنند نیز آزمون‌های آنلاین در نظر گرفته شده است.

پیمایش به بالا