دپارتمان روانشناسی ورزشی

[button text=”دپارتمان مشاوره ورزشی دوپامین” style=”shade” size=”larger” radius=”99″]

این دپارتمان با هدف  مشاوره در حوزه ورزش و سلامت و ترویج مهارت های روان شناختی در ورزش آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم است.

 

[button text=”روان شناس ورزشی چه می کند؟” style=”shade” size=”larger” radius=”99″]

روان شناسان ورزش و تمرین اصول و دستور العمل هایی را مشخص می کنند که ورزشکاران، بزرگسالان، علاقمندان به ورزش و کودکان می توانند از آنها برای کمک به حضور در ورزش و سود بردن از تمرین و فعالیت ورزشی استفاده کنند.

  • دو هدف که می تواند شما را به سمت روان شناس ورزش سوق دهد:

  • دانستن اینکه چگونه عوامل روان شناختی، عملکرد حرکتی شما را متأثر می کند؛

  • دانستن اینکه چگونه مشارکت در ورزش و تمرین، رشد روانی، سلامتی و بهزیستی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

[gap]

[button text=”مخاطبین ما چه کسانی هستند؟” color=”secondary” style=”shade” size=”larger” radius=”99″]

کودکان

نوجوانان، جوانان

بزرگسالان

ورزشکارات مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای

سالمندان

مربیان و کادر اجرایی

 

[button text=”خدمات ما در دپارتمان روان شناسی ورزش:” color=”secondary” style=”shade” size=”larger” radius=”99″]

ما در این دپارتمان در پنج مجموعه آموزشی، مهارت یابی، ارزیابی شناختی، مشاوره و استعدادیابی به مراجعین در گروهای سنی متفاوت خدمات خود را ارائه می دهیم.

[button text=”زیر مجموعه های ما در دپارتمان روان شناسی ورزش” color=”secondary” style=”shade” size=”larger” radius=”99″]

  • آموزشی

کارگاه های آموزشی تمرین مهارت های شناختی

دوره های بلندت مدت و کوتاه مدت آموزشی

همایش های انگیزشی

هدف ما در این زیر مجموعه آگاهی در زمینه های مختلف از کنترل استرس، اضطراب، افزایش اعتماد به نفس و… در ورزشکاران مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای؛ تا افزایش انگیزه، ایجاد رویکرد مثبت، افزایش اراده به علاقمندان به ورزش و عموم مردم در جهت ارتقا آگاهی و بهبود عملکرد ورزشی آنها با هدف ایجاد سبک زندگی پویا و فعال از طریق برگزاری این دوره ها و کارگاه است.

  • مشاوره

فردی

گروهی

در این زیر مجموعه مشاوران متخصص ما در حوزه روان شناسی ورزش به ورزشکاران، مربیان و کلیه افرادیکه به نحوی نیازمند مشاوره در حوزه مهارت های ذهنی در ورزش هستند یا به هر دلیل دچار مشکلاتی در محیط ورزشی خود می شوند خدمات مشاوره ارائه می دهد. خدمات ما در این بخش هم به صورت مشاوره فردی و هم در غالب گروه های مشاوره ورزشی است که علاقمند به ورزش یا ورزشکاران می توانند در این گروه ها شرکت کنند و مسائل ذهنی خود را به صورت گروهی به بحث بکشند و از نظرات متخصصان ورزشی ما بهره مند شوند.

 

  • استعداد یابی

والدین و کسانیکه علاقمند هستند تا استعداد ورزشی خود را بشناسند که آیا مناسب رشته ورزشی که در آن فعالیت می کنند باتوجه به معیارهای ذهنی و جسمی که دارند هستند یا نه؟ و و الدینی که دوست دارند فرزندانشان در مسیر درست استعدادهای خود قدم بردارند و به فعالیت بدنی بپردازند می توانند از خدمات ما در این بخش استفاده کنند.

پکیچ های استعدادیابی ما در رده های سنی مختلف از 5 سال تا 18 سال آماده ارائه خدمات در حوزه عملکرد جسمانی و ذهنی در قالب تست های روان شناختی و تست های بدنی است.

  • مهارت یابی

چالش های بدنی

چالش های ذهنی

برنامه های تفریحی ورزشی با هدف ارتقا عملکرد ذهنی

در این زیر مجموعه هدف ما برگزاری چالش هایی در جهت نهادینه کردن سبک زندگی سالم و پویا در مخاطبین است؛ با برگزاری چالش های مثل چالش سحرخیزی، چالش ورزش صبحگاهی، چالش اعتمادبه نفس، چالش کنترل خشم؛ چالش کنترل وزن و… می خواهیم در زمینه ذهنی و بدنی شما را برای یک زندگی پویا و بانشاط آماده کنیم و با برگزاری برنامه های تفریحی مثل گلگشت، طبیعت گردی و… و آموزش مهارت های ذهنی در این برنامه ها به شما در جهت افزایش انگیزه برای ایجاد یک سبک زندگی سالم کمک خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

  • ارزیابی شناختی

مربیان

والدین

ورزشکارن مبتدی

ورزشکاران نیمه حرفه ای

ورزشکاران حرفه ای

این مجموعه مخصوص کسانی است که به نحوی با ورزش یا ورزشکاران سروکار دارند. ما سعی میکنیم در این زیر مجموعه با گرفتن تست های و مشاورهای تخصصی مهارت های روان شناختی افراد را ارتقا دهیم تا بتوانند به عنوان مربی یا والد به ورزشکار از نظر ذهنی کمک کنند و همچنین ورزشکاران نیز بتوانند با یادگیری برخی از مهارت ها یا تصحیح مهارت های ذهنی خود عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشند تا بتوانند نتایج بهتری کسب کنند و به اهداف ورزشی خود به نحو صحیح دست یابند.

 

پیمایش به بالا